Proteinowy sernik na zimno

sernik na zimno

Do przygotowania proteinowego sernika potrzebne będą;

– 2 jogurty naturalne po 500g – 1,5% tł.

– pół szkl. mleka,

– 40g żelatyny,

– słodzik- dodałam 5 łyżeczek stewii – to oczywiście wg uznania,

– kilka kropli aromatu waniliowego,

– 40g odżywki białkowej- waniliowej,

– do dekoracji kilka truskawek, łyżka płatków migdałowych, kilka plasterków suszonego kokosa,

Mleko podgrzewamy (nie może być za gorące, ponieważ żelatyna nie rozpuści się, zrobią się grudki). Do mleka dodajemy żelatynę i słodzik mieszamy, aż się rozpuści.

Jogurty przelewamy do miski, dodajemy aromat, odżywkę i miksujemy przez chwilę. Następnie do masy jogurtowej wlewamy mleko z rozpuszczoną żelatyną i znowu miksujemy, aż wszystkie składniki się połączą. Przekładamy na blachę i wstawiamy do lodówki na ok 2h.

 

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii diet, home, snack&dessert. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.