Polędwica wołowa z pęczakiem

polędwica wołowa

Jest to dobry pomysł na pełnowartościowy, a zarazem dietetyczny obiad dla osób chcących schudnąć i zbudować masę mięśniową.  Polędwica wołowa jest bardzo chudym mięsem ( ma 3,5g tłuszczu w 100g) i jest rewelacyjnym rozwiązaniem dla trenujących, ze względu na zawartość białka, które to jest budulcem mięśni ( 21g białka w 100g).

Składniki na dwie porcje;

– 120g pęczaku,

– mała cukinia,

– pół bakłażana,

– cebula,

–  łyżka oleju lnianego,

– 200g polędwicy wołowej,

– natka pietruszki,

– sól, pieprz

Pęczak przepłukujemy i gotujemy. Warzywa kroimy i podsmażamy na patelni posmarowanej olejem rzepakowym. Po ugotowaniu pęczaku mieszamy go z wcześniej przygotowanymi warzywami.

Mięso myjemy, osuszamy i smażymy na patelni grillowej. Doprawiam dopiero po usmażeniu. Po zdjęciu z patelni zazwyczaj odstawiam na kilka minut, żeby odpoczęło. Dzięki temu również będzie soczyste.

 

 

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii diet, dinner. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Polędwica wołowa z pęczakiem

  1. o Boszeeee 😉 super piramidka! robie w weekend!

  2. JUST BECK pisze:

    Dzięki:) Anja M Trzcińska łatwe, smaczne, a przygotowanie nie zajmie Ci dużo czasu. pozdrawiam:)

  3. Jeszcze poproszę żeby ktoś mi pogotował 😉

  4. JUST BECK pisze:

    Już wkrótce Karina Jankowska 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.