Początek metamorfozy:)

metamorfozaKrok po kroku będę starała się opisać i pokazywać jak pozbywam się dodatkowych po-ciążowych kg. Moim celem było zrzucenie 18 kg, zostało jeszcze kilka…ufff. Mam nadzieję, że będziemy mogli razem się mobilizować. Na zdjęciu możecie zobaczyć początek mojej drogi do bycia fit. Chciałabym pokazać jak zmienia się ciało kobiety, od końcowego etapu ciąży do późniejszego etapu po porodzie.

Jak zapewne zauważyliście na zdjęciu zgubiłam już 14kg, planuje schudnąć jeszcze 5,6 kg. Kolejne etapy mojej drogi będziecie mogli obserwować na naszym blogu.

Znajdziecie tu ciekawe przepisy na potrawy zdrowe i przede wszystkim smaczne, które sama przetestowałam i dzięki którym jest mi łatwiej się odchudzać. Dieta wcale nie musi nam się kojarzyć ze “strasznymi” ograniczeniami i z niesmacznymi posiłkami. Lubię dobrze -smacznie zjeść i tak też wygląda moje odżywianie się.

Spotykam się czasami z bardzo mylnym przekonaniem, że na diecie nie powinno się jeść- jest to totalna bzdura. Najważniejsze co powinniśmy robić podczas odchudzania to dostarczać naszemu organizmowi regularnie, lekkie posiłki. Staram się jeść co 3, max 3,5 godz.  Zauważyłam wtedy, że poprawiła mi się przemiana materii,  mam więcej energii. Co ciekawe nie mam ochoty na podjadanie np. słodyczy. Organizm jest przyzwyczajony do stałych pór jedzenia  i nie magazynuję dzięki temu dodatkowych kg w formie zbędnego tłuszczu ( tak się dzieje, kiedy jemy za rzadko)- organizm się wtedy broni i odkłada wszystko co mu dostarczymy.

Racjonalne odżywianie to 70% sukcesu.  Aby nasze ciało wyglądało “apetycznie” powinniśmy jeszcze ćwiczyć. Będziecie mogli również  zobaczyć na blogu ćwiczenia jakie wykonuję, z pomocą mojego „osobistego” trenera,  dzięki którym łatwiej pozbywam się zbędnych kilogramów.

 

Jedna odpowiedź na „Początek metamorfozy:)

  1. nie mogę się doczekać

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.