Kanapki

kanapki z masłem orzechowym

Bardzo często rozpoczynam dzień od owsianki, ale czasami, żeby uniknąć monotonii urozmaicam sobie śniadania, zastępując owsiankę np. kanapkami z masłem orzechowym i bananem.

„Działanie masła orzechowego: budowa mięśni, spalanie tłuszczu. Zawiera białko, nienasycone kwasy tłuszczowe, witamina E, magnez. Walczy przeciwko: nadwadze, utracie masy mięśniowej, zmarszczkom, chorobom układu krążenia. Sojusznicy: orzechy nerkowca. Wrogowie: masło orzechowe zawierające tłuszcze trans i słodzone cukrem”. (Men’s Health)

Przy wyborze masła orzechowego, zwracam uwagę na zawartość orzechów – najlepiej wybierać to, które ma powyżej 90%. Moje ulubione to masło migdałowe, które ma 99,9% orzechów. Można oczywiście zrobić je samemu, potrzebne będą orzechy prażone np. ziemne czy nerkowca, sól i cukier-np. ksylitol (cukier brzozowy). Wszystko umieszczamy w blenderze i rozdrabniamy, doprawiamy wg upodobań.

Kiedy tylko uporamy się z problem systemowym, wrzucę na stronę obiecany film z ćwiczeniami:)

Ten wpis został opublikowany w kategorii breakfast, diet. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Kanapki

  1. pasjonatka pisze:

    połączenie masła orzechowego z bananem… mmm… uwielbiam!

  2. Ula pisze:

    Wydaje mi sie ze najlepiej robić samemu takie masło – wiemy ze w srodku sa tylko orzechy – pycha

    • Ania pisze:

      No pewnie, że samemu najlepiej, jest dużo bardziej aromatyczne, zresztą można eksperymentować z przyprawami np. z dodatkiem cynamonu, czy kardamonu, jeden minus- to krótki termin przydatności, bo około 3 tyg. Więc trzeba robić mało, albo się podzielić z kimś:)
      Pozdrawiam:)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.