Dietetyczny kebab

kebab

Na dzisiejszy obiad przygotowałam dietetycznego kebaba. Jest to ciekawe danie, ponieważ można dowolnie komponować sobie dodatki, np. różnego rodzaju ulubione warzywa. Poniżej znajdziecie składniki na odchudzonego kebaba:

– 100g piersi z kurczaka,

– pełnoziarnista tortilla,

– sałata rzymska,

– pół papryki,

– 5 pomidorów koktajlowych,

– kilka plasterków cebuli,

– łyżeczka serka philadelphia,

– przyprawa do gyrosa

Sos;

– 100ml jogurtu naturalnego,

– ząbek czosnku,

– koperek,

– sól

Mięso pokroiłam, posypałam przyprawami do gyrosa i smażyłam na patelni grillowej. Sałatę pokroiłam i podgrzałam na rozgrzanej patelni przez ok minutę. Tortille posmarowałam odrobiną wody i podgrzałam, aż zrobiła się miękka. Po wyjęciu posmarowałam serkiem philadelphia i położyłam pokrojone pozostałe składniki. Na końcu polałam wszystko przygotowanym sosem jogurtowo- czosnkowym.

Ten wpis został opublikowany w kategorii diet, dinner, home. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.