Dietetyczne bajaderki

bajaderki

Ciekawy pomysł na śniadanie, dodaje energii i na długo zaspokaja głód.

Do przygotowania ich użyłam;

– 1 szklanki płatków owsianych górskich,

–  5 łyżek kakao,

– 5 łyżek mąki orzechowej ( można zrobić samemu mieląc ulubione orzechy),

– 1 łyżka oleju orzechowego ( lub kokosowego- rozpuszczamy go wcześniej)

– 3 łyżki syropu klonowego, lub miodu

– 2 łyżeczki stewii ( ale to oczywiście wg uznania)

– 4 pokrojone suszone śliwki,

– 1 łyżeczka cynamonu

Płatki zalewamy gorącą wodą i odstawiamy na 10 minut, aż zmiękną. Następnie przekładamy wszystko do miski i łączymy ze sobą wszystkie składniki.  Najlepiej użyć do tego miksera, lub ręki. Formułujemy kulki i obtaczamy w kakao, mące orzechowej, czy np. wiórkach kokosowych. Tu tak naprawdę można kombinować z różnymi składnikami, dobrze też smakują posypane odżywką białkową.

Po zrobieniu wszystko wkładamy do lodówki na min godzinę.  Często przygotowuję je wieczorem, a rano są idealne na śniadanie dla zabieganych.

Ten wpis został opublikowany w kategorii diet, home, snack&dessert. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Dietetyczne bajaderki

  1. Z podziwem pisze:

    Wielkie gratulacje 🙂 Jesteś niesamowita! Podziwiam. Mam do Ciebie pytanie- co jeść pracując 2 razy w tygodniu na nocną zmianę? W dzień nie odsypiam, strasznie taka praca mnie roztuczyła 😉 Po nocy rzucam się na jedzenie. Czasem po obiedzie muszę zjeść coś słodkiego bo nie dam rady. Jak zahamować wilczy głód na słodycze? Co jeść w nocy? Jak rozłożyć kaloryczność?
    Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.