5 minutowe ćwiczenie

ciało miesnie

Poprosiłam mojego męża, żeby zaproponował mi ćwiczenia, dzięki którym będę mogła wzmocnić całe swoje ciało.

Poniżej kilka ćwiczeń, albo tak naprawdę pozycji. Poświęcam temu tylko 5 minut!

Robię je od kilku tygodni i już zauważyłam, że poprawiła mi się wytrzymałość organizmu. Tak naprawdę wzmacniają się wszystkie mięśnie, całe ciało jest napięte. Pracują ręce, brzuch, plecy, nogi.

Do tego treningu potrzebny jest tylko stoper i trochę miejsca na podłodze.

Odpoczywam jak skończę wszystko. Uwaga pot się leje strumieniami:)

Pozycja 1 –  trzymam 1 minutę ( ja ze względu na problemy z nadgarstkiem, wszystkie tego typu ćwiczenia musze robić na piąstkach,  a normalnie powinno się robić na dłoniach położonych na podłodze)

 

pozycja1

 

Pozycja druga-  trzymam 30 sekund

pozycja 2

 

Od razu przechodzę do pozycji trzeciej –  30 sekund

pozycja3

 

I  druga noga, pozycja czwarta- 30 sekund

pozycja4

 

Dalej przechodzę do pozycji piątej, uff już się zaczyna kryzys- 30 sekund

pozycja5

 

Druga strona, pozycja szósta- 30 sekund

pozyca6

 

I już prawie koniec znana już pozycja siódma- 30 sekund

pozycja1

 

I na koniec jeszcze tylko pozycja ósma – 1 minuta

pozycja 2

 

Koniec 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii home, training. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „5 minutowe ćwiczenie

  1. pasjonatka pisze:

    hmmm u mnie kryzys zaczyna sie troche wczesniej 😉 ale walcze dalej!

    • Ania pisze:

      Na początku też tak miałam:) ale z dnia na dzień było lepiej- powiedziałam sobie, że dam radę, wytrzymam. Najważniejsze jest pozytywne nastawienie:)
      Pozdrawiam

  2. Trener pisze:

    Przy mostku, można trzymać otwarte dłonie na ziemi, jest trochę lżej ramionom, a przy tym dłużej wytrzymamy cały trening 😉

    • Ania pisze:

      Tak, tak wiem o tym, że jest łatwiej. Ale ja mam uszkodzony nadgarstek-nie w pełni sprawny i nie mogę położyć otwartej dłoni na podłodze. Wszystkie tego typu ćwiczenia- pompki itp. muszę robić na piąstkach, (przy zdjęciu tej pozycji jest moje wyjaśnienie:) Dziękuję za podpowiedź
      Pozdrawiam:)

  3. Asia pisze:

    Na wzmocnienie wystarczą tylko te pięciominutowe ćwiczenia czy jeszcze coś dokładasz po odpoczynku? Przede mną poród ( za 10 tygodni) zaczęłam chodzić na basen i spacerować by zaprzyjaźnić się z już ruchem, zmieniłam już menu w domu na bardziej lekkostrawne 😉 Też chcę zmienić swoje życie by było mi łatwiej i szczerze mówiąc by wyglądać i czuć się dobrze. Pozdrawiam 🙂

    • Ania pisze:

      Asiu to ćwiczenie może nie wydaje się trudne, ale jest dosyć ciężkie do zrobienia. Także na początek wystarczy-tylko czasem nie rób tego teraz. Odpoczywaj jak najwięcej i wysypiaj się, bo potem będzie trochę z tym gorzej 🙂 Ja zaczęłam ćwiczyć dopiero 2 m-ce po porodzie. Wcześniej tylko spacerowałam.
      Robię jeszcze ćwiczenia interwałowe, ogólnorozwojowe- będzie ich wkrótce więcej na stronie i na fb. Asiu pamiętaj, że teraz maluch najbardziej przybiera na wadze, więc nie jedz za mało:) Szczęśliwego rozwiązania!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.